کد خبر: ۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
عربستان پس از کش و قوس هاي فراوان براي رسيدن به يک توازن در عرصه بين الملل به نظر مي رسد در داخل نيز با چالش هاي جدي مواجه است. بر همين اساس شنيده مي شود که اقدامات بي سابقه اي از طرف شاهزاده‌هاي آل سعود از ماه ها پيش در سکوت براي تشکيل يک جبهه متحد عليه وليعهد عربستان انجام‌شده است.



آرمان امروز- سرويس بين الملل: عربستان پس از کش و قوس هاي فراوان براي رسيدن به يک توازن در عرصه بين الملل به نظر مي رسد در داخل نيز با چالش هاي جدي مواجه است. بر همين اساس شنيده مي شود که اقدامات بي سابقه اي از طرف شاهزاده‌هاي آل سعود از ماه ها پيش در سکوت براي تشکيل يک جبهه متحد عليه وليعهد عربستان انجام‌شده است.
در همين خصوص شاهزاده هاي ارشد عربستان که به حاشيه رانده شده‌اند، بر اين باورند که ادامه سکوت در برابر سياست هاي محمد بن سلمان به معناي به حاشيه رانده شدن جمع زيادي از آنها و تضعيف بيشتر خاندان سلطنتي خواهد بود.
شاهزاده ها در محافل خود به شکل بي سابقه اي بر اين امر تاکيد دارند که اگر وضعيت به همين منوالي که بن سلمان در پيش گرفته، ادامه يابد، سرنوشت خانواده سلطنتي نابودي است.
چرا که اختلافات داخلي خاندان سلطنتي عربستان علني شده است و صحبت هايي از فرار شاهزاده ها و شاهدخت هاي اين کشور با اموال خود به خارج و تشکيل جبهه عليه محمد بن سلمان شنيده مي شود که همگي اينها عليه خانداني است که براي بيش از يک قرن بر يکي از غني ترين کشورهاي جهان حکمراني کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: