کد خبر: ۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
آیت الله رئیسی در آئین آغاز عملیات اجرایی ۴۸ پروژه صنعتی کشور تاکید کرد:
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت همکاری، همگرایی و هم‌افزایی شرکت‌های بزرگ اقتصادی در رونق تولید، افزایش صادرات و اشتغال اظهار داشت: پیام اجرای ۴۸ پروژه بزرگ در کشور، پویایی، امید، ایستادگی، اعتماد به نفس و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی است.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت همکاری، همگرایی و هم‌افزایی شرکت‌های بزرگ اقتصادی در رونق تولید، افزایش صادرات و اشتغال اظهار داشت: پیام اجرای ۴۸ پروژه بزرگ در کشور، پویایی، امید، ایستادگی، اعتماد به نفس و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی است. آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آئین «آغاز عملیات اجرایی ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی کشور» با اشاره به اینکه هدف‌گذاری دولت در بودجه ۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸ درصدی است، گفت: رشد اقتصادی به عنوان یک ضرورت، نیازمند گروه و جریان پیشتازی است که با شجاعت و همت عالی بتواند آن را در کشور محقق سازد.
رئیس جمهور با طرح این پرسش که کدام بخش می‌تواند پیشران اقتصادی در کشور باشد، خاطرنشان کرد: بی تردید نگاه به درون ایجاب می‌کند که باید به دستان با کفایت کارآفرینان و فعالان اقتصادی که امتحان موفقیت‌آمیزی پس داده‌اند، اعتماد داشته باشیم. رئیسی با اشاره به همگرایی، همکاری، همراهی و هم‌اندیشی گروه «پیشرانان پیشرفت ایران» اظهار داشت: تلاش و همکاری این گروه در مدت کوتاه ۱۱۰ روزه، توانست موانع پیش رو را کنار گذاشته، مجوزهای لازم را اخذ کند و برای حرکت جهادی در ایجاد اشتغال و افزایش صادرات و رونق تولید هم‌پیمان شوند، که اقدامی بسیار فرخنده و مبارک است.
رئیس جمهور گفت: مهم‌تر از اجرای ۴۸ پروژه بزرگ در ۱۳ استان و ۲۷ شهرستان، همگرایی و هم‌افزایی شرکت‌های بزرگ اقتصادی کشور است و امروز به عنوان یک تجربه موفق پیش روی همه فعالان اقتصادی برای انجام طرح‌های بزرگ قرار دارد.
رئیسی پویایی، امید، ایستادگی، اعتماد به نفس و اعتماد به نیروهای خلاق کارآفرین و تولیدکننده داخلی را مهم‌ترین پیام حرکت گروه پیشرانان پیشرفت ایران دانست و اظهار داشت: این پیام باید به همه کسانی که دچار یاس و ناامیدی شدند و تصور می‌کنند که کشورمان به خاطر موانع، تهدیدها و تحریم‌ها دچار وقفه و توقف شده است، مخابره شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: