کد خبر: ۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
خود خبر به تنهایی حق مطلب را ادا می‌کند: «هدیه 6 میلیارد تومانی حجت عبدالملکی وزیر رفاه به برنامه تلویزیونی میدون!» صد البته آقای وزیر از جیب مبارک چنین خاصه خرجی نکرده است؛ او با یک امضاء تاراج زده به جیب آن کارگر بینوایی که لنگ نان شب خود است و به نوعی از کیسه بیت المال بخشیده است.

سید علیرضاکریمی‪-‬ خود خبر به تنهایی حق مطلب را ادا می‌کند: «هدیه 6 میلیارد تومانی حجت عبدالملکی وزیر رفاه به برنامه تلویزیونی میدون!» صد البته آقای وزیر از جیب مبارک چنین خاصه خرجی نکرده است؛ او با یک امضاء تاراج زده به جیب آن کارگر بینوایی که لنگ نان شب خود است و به نوعی از کیسه بیت المال بخشیده است.
واژه‌های مذکور را با صراحت و محکم کنار یکدیگر می‌چینم زیرا سه روز از انتشار خبر مذکور گذشته و دریغ از یک خط توضیح از وزارت عریض و طویل رفاه و یا صدا وسیما. به نظر می‌رسد در این موضوع همه راضی و خشنود هستند و مردم به ویژه کارگران ناراضی هم که فقط موسم انتخابات و صندوق رای،
مهم می‌شوند!
سوالی که طبعا می‌تواند اینجا مطرح شود آن است که به راستی اگر چنین حاتم بخشی در یک دولت اروپایی یا آسیای شرقی رخ می‌داد اینگونه آب از آب تکان نمی‌خورد؟!چرا نه ناظران و نه مجریان کک شان هم نمی‌گزد از حیف ومیل چنین رقم هایی؟!

اگر خاطر شریف باشد هدیه 6 میلیارد تومانی وزیر در حالی صورت گرفته است که معاون او در همین تلویزیون با ژشتی خاص اعلام کرد که خط فقر 4 میلیون تومان است. ارتباط معناداری میان این دو می‌تواند وجود
داشته باشد. بدین شکل که وزیر پول در کیسه گشاد تلویزیون می‌ریزد و صدا وسیما هم تریبون به وزارتخانه می‌دهد تا با طرح سخنان شاذ مردم را عصبانی کند.یعنی از پول مردم علیه مردم استفاده می‌شود!
طبعا چنانچه این پول صرف برنامه‌ای می‌شد که حداقل ساعاتی از وقت مردم را شاد و نکو می‌کرد ملالی نبود ولی صد افسوس که همه می‌دانیم کیفیت برنامه‌های صدا وسیما در چه سطحی است.هر پولی برای چنین برنامه‌ای صرف شود فرق چندانی با سوزاندن آن ندارد. و از سوی دیگر بر تعداد بینندگان تلویزیون‌های اینترنتی و ماهواره‌ای افزوده می‌شود.
ای کاش حداقل وزیر در توضیحی بگوید براساس کدام حجت شرعی اینگونه پول کارگران را در جیب دیگران ریخته و اگر هم دل‌اش خواسته چنین کند، صریح بیان نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: