کد خبر: ۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه باغ فیض تهران را تشریح کرد. به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی‌درباره وقوع یک جنایت خانوادگی در منطقه باغ فیض تهران، اظها ر کرد: ساعت ۹ صبح روز یکشنبه خبری مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه باغ فیض تهران به پلیس واصل شد

رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه باغ فیض تهران را تشریح کرد. به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی‌درباره وقوع یک جنایت خانوادگی در منطقه باغ فیض تهران، اظها ر کرد: ساعت ۹ صبح روز یکشنبه خبری مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه باغ فیض تهران به پلیس واصل شد که بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حاضر شدند. با حضور ماموران ۳ نفر از اعضای یک خانواده شامل مردی ۳۲ ساله، زنی ۲۸ ساله و کودک ۴ ساله آنها به طرز فجیعی به قتل رسیدند و به نوعی مثله شده بودند. تیم‌های پلیس در کمتر از ۱۰ ساعت موفق به شناسایی و بازداشت عامل این جنایت شده و وی به جنایت خود اعتراف کرد.وی تصریح کرد: قاتل پسرعموی مقتول (پدر خانواده) است که عنوان کرده بر اثر اختلافات مالی دست به این جنایت زده است. رحیمی‌در مورد شیوه ارتکاب قتل نیز گفت:
برابر آنچه که متهم تاکنون اقرار کرده او وارد خانه پسر عمویش شده و در حالی که همسر و فرزندش در خواب بودند پسرعمویش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و پس از آن با توجه به این که زن جوان و فرزندش از خواب بیدار شده و متوجه جنایت شدند آنها را نیز به قتل رسانده و محل را ترک کرده است. به گفته رحیمی، رسیدگی به جزئیات این پرونده از سوی پلیس با دستور مقام قضایی ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: