کد خبر: ۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
«آرمان ملی» از آشفته بازار لیست‌های انتخاباتی گزارش می‌دهد سرگردانی گروه‌ها؛ در میان فضای سردبهزاد نبوی: مردم با رای دادن جلوی خسارت‌های بزرگتر را بگیرند.

«آرمان ملی» از آشفته بازار لیست‌های انتخاباتی گزارش می‌دهد سرگردانی گروه‌ها؛ در میان فضای سردبهزاد نبوی: مردم با رای دادن جلوی خسارت‌های بزرگتر را بگیرند
آرمان ملی- سهیل ثابت: 3 روز تا انتخابات مجلس باقی‌مانده و تاکنون بیش از 10 لیست از سوی جریانات سیاسی ارائه شده که اصولگرایان با 9 لیست انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایان، یاران قالیباف، احمدی نژادی‌ها تا مداحان و جبهه پایداری در تاریخ انتخابات کشور از این حیث رکورد دار هستند. اصلاح‌طلبان نیز با 3 لیست ائتلاف مردم، یاران هاشمی و یاران اصلاحات درصدد جلب مشارکت مردم و حمایت از خود هستند. هر چند هنوز هم کسی به مهم‌ترین مساله یعنی مشارکت یا عدم مشارکت مردم به طور جدی توجهی نکرده است .
  ترافیک لیست‌های انتخاباتی
پایان هفته جاری ماراتن چند ماه و شاید چند سال برخی جریانات سیاسی برای حضور و موفقیت در انتخابات مجلس به پایان می‌رسد و پس از چندی پرده از چهره 290 نماینده مردم در مجلس یازدهم برداشته خواهد شد. این در حالی است که انتخابات پیش رو جدای از بحث رد صلاحیت‌های صورت گرفته، یک تفاوت اساسی با سایر مقاطع انتخاباتی است به نحوی که اگر نگاهی به اردوگاه 2 جریان سیاسی اصیل کشور بیندازیم به وضوح خواهیم دید که احزاب اصلاح‌طلب با 3 لیست و در مقابل اصولگرایان با 9 لیست وارد انتخابات شده‌اند و این انتخابات را به یکی از پر لیست‌ترین انتخابات‌های برگزار شده طی  چهل سال اخیر بدل کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: