کد خبر: ۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
رسانه‌های عراقی با انتشار ویدئوها و تصاویری از دیدار مجروحان ارتش عراق که در جنگ با تروریست‌های داعش زخمی شدند با آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالی دینی عراق خبر دادند.

ایرنا- رسانه‌های عراقی با انتشار ویدئوها و تصاویری از دیدار مجروحان ارتش عراق که در جنگ با تروریست‌های داعش زخمی شدند با آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالی دینی عراق خبر دادند.
به گزارش این رسانه‌ها، آیت‌الله سیستانی بعد از دومین سالگرد اعلام پیروزی بر داعش میزبان مجروحان جنگی ارتش عراق در نجف اشرف بود.
یک منبع مطلع در دفتر مرجع عالی دینی عراق اعلام کرد که این دیدار بدون هماهنگی قبلی و به صورت اتفاقی انجام شد. این درخواست ازسوی نظامیان ارتش ارائه شد و دفتر آیت‌الله سیستانی نیز به سرعت با آن موافقت کرد.
به گفته این منبع، این مسئله نشانگر احترام و توجه بسیار زیادی است که مرجعیت عالی دینی برای ارتش، نهادهای نظامی و نظامیان کشور قائل است و فداکاری‌های آن‌ها را تحسین می‌کند.
آیت‌الله سید علی سیستانی هفته گذشته نیز سالروز اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش بود را گرامی داشت و گفت که عراقی‌ها در جنگ با تروریسم زیباترین صحنه‌های افتخار را به ثبت رساندند.
ارتش عراق در کنار نیروهای الحشد الشعبی توانست پس از سالها مبارزه با داعشی‌ها که خسارت‌های فراوانی به این کشور زده و جنایت‌های بزرگی مرتکب شدند، در آذرماه96 داعشی‌ها را شکست بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: