کد خبر: ۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
حق بیمه
در پی وقوع زلزله در تهران ،مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مربوط به آبان ماه در استان‌های متاثر از این زلزله تا ۲ دی ماه تمدید شد.

به گزارش بیبنا، با توجه به وقوع زلزله اخیر تهران و تاثیر آن بر استان‌های البرز، قزوین ،اراک و گیلان همچنین تعطیلی روز پنجشنبه (۳۰ آذرماه) و با عنایت به درخواست‌ها و تماس‌های مکرر کارفرمایان این استان‌ها، سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای مهلت پرداخت حق بیمه آبان سالجاری را تا روز شنبه (۲ دی ماه) تمدید کرد.بر این اساس کارفرمایان استان‌های مذکور می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه( ۲ دی ماه) با مراجعه به شعب تامین اجتماعی نسبت به تحویل لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود اقدام کنند. در این صورت،جرایم مربوط به تاخیر در ارسال لیست و دیرکرد پرداخت حق بیمه، لحاظ نخواهد شد.

برچسب ها: حق بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر: