نسخه چاپی
سازمان تأمیناجتماعی در این زمینه اعلام کرد که صدور هیچگونه کارتی با عنوان کارت بیمه، کارت سلامت، کارت بیمه تکمیلی و... در دستور کار این سازمان قرار ندارد و هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد تحت عنوان همکار یا نماینده سازمان تأمیناجتماعی با تقاضای وجه در قبال ارائه کارت و هر خدمت بیمهای و درمانی دیگر، اخاذی و کلاهبرداری است.
سازمان تأمیناجتماعی به بیمهشدگان و بازنشستگان هشدار داده حتی در صورتیکه کلاهبرداران در تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، برخی اطلاعات شخصی ایشان را اعلام کردند، به هیج وجه به آنها اعتماد نکنند و هیچ وجهی را به آنها در برابر ارائه کارت سلامت، کارت بیمه یا هر نوع خدمت دیگر پرداخت نکنند؛ چراکه ارتباطات این سازمان با بیمهشدگان و بازنشستگان صرفاً در قالب مراجعه بیمهشده به شعب و کارگزاریهای رسمی یا استفاده ایشان از سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir یا برنامه کاربردی (اپلیکیشن) "تأمین من" ساماندهی میشود و این سازمان در قبال هیچ خدمت درمانی یا بیمهای، از بیمهشدگان درخواست تلفنی واریز وجه به حسابهای نامشخص ندارد.
سازمان تأمیناجتماعی همچنین از مخاطبان درخواست کرده است اخبار و اطلاعیههای صادره از این سازمان را صرفاً از سایت رسمی اطلاعرسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir دنبال کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و برنامههای جدید سازمان نیز در هر ساعتی از شبانهروز و حتی روزهای تعطیل، صرفاً با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمیناجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.