نسخه چاپی
ندانستن فرق فرمان D کات با نوع معمولی آن، برای مدیر عامل دومین خودروساز بزرگ کشور، کمی عجیب است.
فرمانهای D کات، علاوه بر داشته جنبه زیبایی و اسپرت جلوه دادن کابین، جنبه کاربردی هم داشته و برای راننده هم راحتتر است. اینکه علاوهبر ندانستن، از تفاوت این دو فرمان به همین راحتی میگذرند، این هم جای بحث داشته و مشتریان را سردرگم میکند. آن هم مشتریانی که استفاده از یک خودروی بیکیفیت با پلتفرمی بسیار قدیمی و نا ایمن، در شان و لیاقتشان نیست.
علی تیموری اولین بار نیست که از این دست حرفها میزند. در نشستی که با رئیس جمهور هفتههای پیش صورت گرفت، تیموری با استدلالهای عجیب برای پلاک کردن ۲۰ هزار دستگاه نیسان آبی غیراستاندارد خبرساز شد.