کد خبر: ۱۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
ديروز مراسم تشييع پيكر مطهر شهيد «حميدرضا الداغي» با حضور جمع كثيري از مردم مشهد به سمت حرم مطهر رضوي برگزار شد. مردم مشهد به منظور تشييع پيكر اين شهيد غيور، مسير مهديه مشهد تا حرم مطهر رضوي را طي كردند.



ديروز مراسم تشييع پيكر مطهر شهيد «حميدرضا الداغي» با حضور جمع كثيري از مردم مشهد به سمت حرم مطهر رضوي برگزار شد. مردم مشهد به منظور تشييع پيكر اين شهيد غيور، مسير مهديه مشهد تا حرم مطهر رضوي را طي كردند. حميدرضا الداغي غيرتمند سبزواري براي دفاع از دختران جوان وارد ميدان مي‌شود و مزاحمان را عقب مي‌راند اما دو جوان مزاحم قصد ندارند دست از سر دختران بردارند و هر دو با چاقو به حميدرضا حمله مي‌كنند. اصابت ۴ ضربه چاقو به پشت سر و دو چاقو به قلبش باز هم مانعي براي دفاع از دختران نمي‌شود؛ او تك و تنها در ميدان براي دفاع از ناموس كشورش ايستاده و تا آخرين لحظه مبارزه مي‌كند؛ اصابت چاقو مانعي براي خالي كردن ميدان نمي‌شود. دو جوان چاقو به دست كه ايستادگي و مقاومت او را مي‌بينند درنهايت فرار مي‌كنند. اصابت چاقو به قلب جوان سبزواري و خونريزي توان او را كم كرده و ناي ايستادن را از او گرفته است؛ با رسيدن حميدرضا به بيمارستان، به كما مي‌رود و ساعتي بعد خبر شهادتش از طريق دادگستري سبزوار اعلام مي‌شود.
دستور سريع رييس دادگستري خراسان براي پيگيري
به دنبال انتشار خبر مجروح شدن اين آمر به معروف در سبزوار بلافاصله رييس كل دادگستري خراسان رضوي به دادگستري سبزوار دستور پيگيري سريع ماجرا و روشن كردن ابعاد حادثه و دستگيري ضاربين در كمترين زمان را صادر مي‌كند. آفتاب نهمين روز از ارديبهشت ماه در حال بالا آمدن است كه نيروي انتظامي دستبند را بر دستان ضاربين آمر به معروف مي‌زند و ضاربين در كمتر از ۱۰ ساعت به مراجع قانوني و قضايي تحويل مي‌شوند. با شهادت آمر به معروف در بيمارستان سبزوار، اين موضوع ابعاد گسترده‌تري پيدا كرده و انتشار خبر شهادت وي در پاسداري از ناموس كشورش، مرزهاي شهرستاني و استاني را مي‌شكند و باعث جريحه‌دار شدن احساسات مردم آزاده سراسر كشور مي‌شود. اين مراسم با اقامه نماز بر پيكر اين شهيد والامقام در حرم مطهر رضوي پايان يافت. پيكر شهيد الداغي براي تشييع و خاكسپاري به زادگاهش سبزوار منتقل مي‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: