کد خبر: ۱۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
ديروز در خبرها ديدم که يکي از مداحان در مراسم شب احياء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بين تعليق با لغو را نمي دانسته است. شبکه هاي اجتماعي و برخي رسانه هاي فارسي زبان خارجي اين ادعا را مربوط به اقاي جواد ظريف دانستند چون قبلا برخي درداخل کشور با ذکر نام، ادعا کرده بودند.


سيد حسين موسويان-ديپلمات ايراني: ديروز در خبرها ديدم که يکي از مداحان در مراسم شب احياء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بين تعليق با لغو را نمي دانسته است. 
شبکه هاي اجتماعي و برخي رسانه هاي فارسي زبان خارجي اين ادعا را مربوط به اقاي جواد ظريف دانستند چون قبلا برخي درداخل کشور با ذکر نام، ادعا کرده بودند که زبان انگليسي آقاي ظريف به قدري ضعيف است که در مذاکرات برجام تفاوت معني انگليسي کلمه لغو با تعليق تحريم ها را متوجه نمي شده است. 
اين ادعا من را بياد خاطره اي انداخت. سال 1393 سميناري درموضوع هسته اي ايران در دانشگاه پرينستون بود که من در بين حضار نشسته بودم. آقاي ويليام لوئرز و خانم رابين رايت دو چهره معروف آمريکا سخنراني کردند.
آقاي ويليام لوئرز ديپلمات سرشناس آمريکاست. با بيش از 30 سال سابقه ديپلماتيک و سفارت درکشورهاي مختلف و تخصص در امور سازمان ملل که سوابق او نشان از جايگاه مهمش دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: