کد خبر: ۱۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
سرش پایین است اما چشمانش مدام به این‌طرف و آن‌طرف می‌دود‌. قد بلندی دارد و چهارشانه است. پاسخ‌های کوتاه به سؤالات بازپرس می‌دهد. جزئیات را زیاد نمی‌گوید. طفره می‌رود. پاسخ‌های عجیب‌وغریب به سؤالات می‌دهد.



سرش پایین است اما چشمانش مدام به این‌طرف و آن‌طرف می‌دود‌. قد بلندی دارد و چهارشانه است. پاسخ‌های کوتاه به سؤالات بازپرس می‌دهد. جزئیات را زیاد نمی‌گوید. طفره می‌رود. پاسخ‌های عجیب‌وغریب به سؤالات می‌دهد. بی‌حوصله است. هنوز باور ندارد دستگیر شده و باید دوران محکومیتش را بگذراند. می‌خواهد زودتر از این وضعیت نجات پیدا کند. گاهی به نقطه‌ای میخکوب می‌شود. گاهی هم تکان‌های پای چپش، نگاه‌ها را در سکوت جلسه به‌خود معطوف می‌کند. دستانش در زنجیر است اما مدام موهایش را مرتب می‌کند. سنگینی دستبند، حرکت آزادانه را از او سلب کرده. به‌سختی دستانش هر ۳۰ ثانیه بالا می‌رود‌ تا تارهای موهای پریشانِ سیاهش از هم جدا شوند و به سمت راست متمایل. با اعتراض رئیس شعبه دادسرای جنایی مواجه می‌شود. دست‌وپایش را جمع می‌کند. صدایش رساتر می‌شود.

پرونده جنجالی کلاهبرداری‌های بزرگ

پرونده این متهم جنجالی با شکایت دو دختر، پیش روی ماموران پلیس قرار گرفت. دخترانی که با شیوه‌وشگرد مشابه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند.

بررسی‌ها نشان می‌داد متهم در پوشش عناوین علمی، با دادن پیشنهاد سرمایه‌گذاری در بازار خودرو، خریدوفروش ارز دیجیتال، اخذ اقامت در کشورهای اروپایی و پیشنهاد ازدواج، دختران جوان را تلکه می‌کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: