کد خبر: ۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
حميد سجادي وزير ورزش اظهار کرد: در تصاوير ديدار بنده با خانم رکابي هم حاشيه‌هايي ايجاد شد، چون مي‌گفتند او حجاب خوبي نداشت. در حقيقت ايشان دو کلاه داشت و به دليل اينکه از راه با لباس اسپرت رسيده بود لباس رسمي نداشتند.


حميد سجادي وزير ورزش اظهار کرد: در تصاوير ديدار بنده با خانم رکابي هم حاشيه‌هايي ايجاد شد، چون مي‌گفتند او حجاب خوبي نداشت. در حقيقت ايشان دو کلاه داشت و به دليل اينکه از راه با لباس اسپرت رسيده بود لباس رسمي نداشتند. حتي يک تار موي ايشان هم بيرون نبود و اين صحبت‌ها تنها حاشيه‌سازي است. دليلي هم براي زود برگزار شدن ديدار ما وجود نداشت. چنين صحبت‌هايي اصلا وجود ندارد.
حميد سجادي وزير ورزش در پاسخ به اين سوال که چرا برخلاف ساير ورزشکاراني که از مسابقات بين‌المللي به ايران آمدند، با الناز رکابي جلسه بسيار فوري داشت؟ گفت: علت خاصي نداشت و ما هميشه برنامه ريزي مي‌کنيم و معمولا سعي مي‌کنيم در خدمت قهرمانان خود باشيم. دختران و پسران ما فرزندان ايران هستند. ايشان خودشان علاقمند بودند با بنده خيلي زود حرف بزنند. او سه بامداد رسيد و در يکي از هتل‌هاي ورزشي تحت پوشش وزارت ورزش و کميته اقامت داشتند. چند ديدار هم با مسئولان و افراد ديگر انجام دادند. حتي ايشان قبل از اينکه به وزارت ورزش بيايند، با آقاي توماس باخ ديدار داشتند. او به عنوان نخستين ورزشکار ايراني در تاريخ که به المپيک نرسيده است، با توماس باخ ديدار داشت که جاي افتخار است. آقاي باخ سوالاتي را از ايشان پرسيده بودند چون معاندين اطلاعات غلطي به او داده بودند که گويا وضعيت ايشان در کشور بسيار بد است.
او ادامه داد: اين حاشيه سازي‌ها در حالي رخ داد که همه بايد بدانند خانم رکابي فرزند ايران است و ما ارزش قهرمانان خود را که فرزند اين آب و خاک هستند را مي‌دانيم. درباره اتفاقي هم که افتاد ايشان خودشان توضيح دادند و من نمي‌توانم چيز ديگري بگويم‌. همان دلايل را حضورا به من توضيح داده و چند خواسته هم داشتند. ايشان 32 سال دارد و 22 سال است در اين رشته فعال است. مربيگري و ورزش مي‌کند اما به من گفت بيمه و سابقه کار ندارم. امنيت شغلي ندارم و دوست دارم باشگاه بزنم تا به جوانان آموزش بدهم. درخواست کردند کمکشان کنيم که خواسته زيادي هم نيست. چون عازم زنجان بود درخواست کرد زود ديدار کند.
وزيروزير ورزش و جوانان در پايان اظهار کرد: در تصاوير ديدار بنده با خانم رکابي هم حاشيه‌هايي ايجاد شد، چون مي‌گفتند او حجاب خوبي نداشت. در حقيقت ايشان دو کلاه داشت و به دليل اينکه از راه با لباس اسپرت رسيده بود لباس رسمي نداشتند. حتي يک تار موي ايشان هم بيرون نبود و اين صحبت‌ها تنها حاشيه‌سازي است. دليلي هم براي زود برگزار شدن ديدار ما وجود نداشت. چنين صحبت‌هايي اصلا وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: