کد خبر: ۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
ایران اسلامی و ملت‌های مبارز منطقه این روز‌ها شاهد برگزاری دومین سالگرد شهادت مردی بودند که عطر وجود او همچنان جاری است و توصیف شجاعت‌های این قهرمان که در کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت نام گرفته است، زبانزد است.

ایران اسلامی و ملت‌های مبارز منطقه این روز‌ها شاهد برگزاری دومین سالگرد شهادت مردی بودند که عطر وجود او همچنان جاری است و توصیف شجاعت‌های این قهرمان که در کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت نام گرفته است، زبانزد است. دو سال از شهادت تاریخ ساز سردار دل‌هاگذشت، اما مردم ایران اسلامی هنوز نبودن این قهرمان ملی را باور ندارند. چرا که به حق سردار سلیمانی نمرده بلکه با شهادتش حیات دیگری را آغاز کرده است. او خود را وقف ایران و اسلام کرده بود، از این رو سردار سلیمانی تا ابد زنده خواهد ماند و یاد و نام او جاویدان باقی خواهد ماند. روز گذشته همزمان با سراسر کشور، مصلای تهران میزبان عاشقان و ارادتمندان قهرمان خود و مرد میدان‌های شجاعت بود. سخنران این مراسم رئیس‌جمهور بود. او با تأکید بر اینکه اگر با یک سازوکار عادلانه به اقدام جنایتکارانه ترامپ و پمپئو در ترور سردار سلیمانی رسیدگی و حکم خدا درباره آن‌ها اجرا نشود، تأکید کرد: همه دولتمردان امریکایی بدانند که بی‌شک دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز دو شنبه در مراسم اجتماع بزرگ مردم تهران در فراق حاج قاسم در مصلای بزرگ با تسلیت شهادت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید سلیمانی و همسنگرانش گفت: در همین مکان مقدس مقتدای بصیرت آفرین‌مان شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی معرفی کردند و حاج قاسم نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک فرهنگ و یک راه و مکتب معرفی شد.
مکتب حاج قاسم با ترور از بین نمی‌رود
رئیسی اضافه کرد: اگر شخصیت یک فرد بسیار توسعه یافت دیگر فقط یک فرد حقیقی نیست، بلکه توسعه وجودی، او را شخصیتی می‌کند که به عنوان یک ملت و یک مکتب از او یاد می‌شود و این مکتب نه با ترور از بین می‌رود نه با موشک.
نام:
ایمیل:
* نظر: