کد خبر: ۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
منوچهر آذری که پس از شش ‌سال دوری بار دیگر به دنیای صدا بازگشته است، از فعالیت‌های این روزهایش در رادیو می‌گوید: «من هم یکی از افرادی هستم که مثل مردم فشارهای زندگی را تحمل می‌کنم و تحملم هم زیاد است.



درحال حاضر با شبکه رادیویی فرهنگ همکاری می‌کنم. حضور من در این شبکه و در برنامه «هفت کوچه» به دعوت مدیر رادیو فرهنگ برمی‌گردد که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم. این برنامه صبح‌های جمعه زنده پخش می‌شود و امیدوارم بتوانیم لحظات مردم را شاد کنیم.»
او با یادآوری اینکه مدت شش‌سال پس از قطع همکاری با «جمعه ایرانی» به رادیو نرفت، درباره بازگشت دوباره به صدا که از مرداد ماه امسال اتفاق افتاد، اظهار کرد: «حضورم در رادیو، پس از شش‌سال به برنامه «هفت کوچه» برمی‌گردد؛ برنامه‌ای خانوادگی و مردمی که در آن ساز و آواز و شوخی و ترانه‌های مختلف هم پخش می‌شود. در هر برنامه سوژه‌ای طراحی و درباره آداب‌ورسوم و مشکلات مردم گفت‌وگو می‌شود.»
آذری سپس با تأکید بر اینکه «هفت کوچه» به «صبح جمعه با شما» شباهتی ندارد، در عین‌حال یادآور شد: «برنامه «هفت کوچه» هم شادی و نشاط دارد و خالی از لطف نیست. یک برنامه شاد است که آقای عباس محبی شعرهای آن را می‌نویسد و از موسیقی‌های سنتی هم در آن استفاده می‌شود.»
منوچهر آذری پیش از این خود را اینچنین معرفی ‌کرده بود: «من بچه‌ تهرانم، متولد سرچشمه، بخش ۹، اما پدرم ترک ارومیه است. به همین دلیل در رادیو نقش آقای «کارمندیان» را بازی می‌کردم! از دورانی می‌گویم که وارد دبستان شدم. آن موقع تحرک زیادی داشتم. حتی صدای معلم‌ها را تقلید می‌کردم و بچه‌ها دور من زیاد جمع می‌شدند.»
این هنرمند ۷۷ ساله علاوه بر گویندگی و بازی در رادیو، در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «در مسیر تندباد»، «دزد عروسک‌ها»، «آشپزباشی» و «پیامک از دیار باقی» بازی داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: