کد خبر: ۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
کانال تلگرامی کاوش‌مدیا فیلمی از تحلیل «مألوف» افسر سابق پنتاگون درباره سرنوشت ترامپ پس از ترک کاخ سفید را منتشر کرد.


مایکل مألوف، افسر سابق پنتاگون در سخنانی درباره سرنوشت ترامپ پس از ترک کاخ سفید گفت: من فکر می‌کنم حتی پس از اینکه ترامپ کاخ سفید را ترک کند- البته اگر ترک کند- توسط ایرانیان شکار خواهد شد و ایرانی‌ها در یک مقطع زمانی سراغش خواهند رفت.
وی بیان کرد: فکر می‌کنم این واقعیت که ترامپ بعدازظهر پنج‌شنبه (11 دی) بدون اعلام قبلی ناگهان به کاخ سفید بازگشت، معنادار است آنهم وقتی که قرار بود در جشن عید سال نو مارلاگو شرکت کند.
افسر سابق پنتاگون افزود: دست‌کم برای من و کسانی که از نزدیک این مسائل را دنبال می‌کنند با توجه به افزایش تدریجی، داریم به یک اوج نزدیک می‌شویم و از سویی دیگر شما اسرائیلی‌ها را دارید که چندین ماه است تلاش می‌کنند تا آمریکا را تحریک کرده و درگیر چیزی کنند لذا با توجه به این نوع تنش، در هر لحظه احتمال وقوع هر اتفاقی هست و این مایه نگرانی است. مألوف در پاسخ به اینکه آیا شما فکر می‌کنید حتی اگر 20 ژانویه ترامپ کاخ سفید را ترک کند ایرانیان او را به‌عنوان شهروند غیرنظامی دنبال خواهند کرد؟ گفت: بله همین‌طور است. من فکر می‌کنم او به همراه پمپئو مورد هدف قرار خواهند گرفت. چون تصمیماتی که گرفته‌اند مثل همین که در کاخ سفید هستند و یا تیم امنیتی که حداقل تا آخر عمر در کنار آنهاست موید همین است.
افسر سابق جنگ روانی آمریکا با اشاره به دستور کار ایران برای مقابله با آمریکا گفت: این تحولی بسیار جدی است و فکر می‌کنم ایرانیان زمان و هدف خود را انتخاب خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: