کد خبر: ۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
«احمد پناهيان: بشکند دستي که حکم جلب تاجزاده را امضا نمي‌کند!» او خواستار بازداشت مصطفي تاج‌زاده فعال و تحليلگر سياسي اصلاح‌طلب است؛ آن مرد تمايل دارد اظهاراتي به نقل از او منتشر شود تا شايد آنچه کمي کمتر از يک ماه پيش درباره برادرش يعني عليرضا پناهيان گفته شد، فراموش شود، آن مرد تصور مي‌کند جامعه زود فراموش مي‌کنند اما دريغ.

آرمان ملي - مطهره شفيعي: «احمد پناهيان: بشکند دستي که حکم جلب تاجزاده را امضا نمي‌کند!» او خواستار بازداشت مصطفي تاج‌زاده فعال و تحليلگر سياسي اصلاح‌طلب است؛ آن مرد تمايل دارد اظهاراتي به نقل از او منتشر شود تا شايد آنچه کمي کمتر از يک ماه پيش درباره برادرش يعني عليرضا پناهيان گفته شد، فراموش شود، آن مرد تصور مي‌کند جامعه زود فراموش مي‌کنند اما دريغ. به‌خوبي مي‌دانند حملات هر روزه دلواپسان اصولگرا به اصلاح‌طلبان چه دليلي دارد. همين مردم عملکرد دولت اصلاحات که تاج زاده يکي از مديران آن بود را در ذهن دارند و به‌خوبي عملکرد دولت اصلاحات را با دولتي مقايسه مي‌کنند که امثال پناهيان در ابتدا حامي بي چون و چرايش بودند و در ميانه راه که توان پاسخگويي به عملکرد دولت محبوبشان نبود به يکباره جامه مخالف بر تن کردند. از سوي ديگر ادعاهاي عجيب و غريب درباره اصلاح‌طلبان ديگر براي جامعه قابل پذيرش نيست. همچنين اصولگرايان ظاهرا هنوز سرمست از انتخابات مجلس هستند و تلاش دارند اين سرخوشي در انتخابات رياست جمهوري تکرار شود اما کمتر به پيامدهاي کاهش مشارکت مردم در انتخابات مي‌انديشيند چرا که براي بر خي نشست بر کرسي قدرت گواراتر از تاکيد برحمايت‌هاي مردمي است. درباره درخواست پناهيان درباره تاج زاده اين گمانه هم دور از ذهن نيست که او در تلاش براي پوشاندن اشکالات همراهان و همفکران خودش باشد تا در زمان انتخابات رياست‌جمهوري به عنوان ضعف عملکردي اين جريان مطرح نشود.
علاقه به بازداشت تاج زاده
مرداد سال جاري فيلمي از سخنراني احمد پناهيان منتشر شد که در آن گفته بود: «بشکند دستي که حکم جلب تاجزاده را امضاء نمي‌کند!» سيدمصطفي تاجزاده، فعال سياسي اصلاح‌طلب با انتشار بخش‌هاي از سخنراني احمد پناهيان، سخنران اصولگرا در توئيتر نوشت: «آقاي خطيب ضمن تلاش براي تحريک عزاداران حسيني، از دستگاه قضا مي‌خواهد من و حجاريان را به‌جرم بيان ديدگاه‌هاي خيرخواهانه بازداشت کند.» پناهيان در شب دوم اربعين با ملعون خواندن تاج زاده شده و گفته بود:« مرتبه قبل برخي اعتراض کردند که چرا شما گفتيد اين شخص بايد بازداشت شود. چرا نشود؟ اميرالمومنين عليه‌السلام فرمود إنَّ في سلطانِ ا... عِصمَةً لأِمرِکُم. اين يک تهديد امنيتي است که کسي مکرر تهديد کند. بگويد اگراصلاحات انجام ندهيد، مشکلات امنيتي و اجتماعي پيش مي‌آيد. تو با چه مجموعه‌اي در ارتباطي که اينگونه تهديد مي‌کني؟ همه شواهد مشخص است که شما مشغول توطئه‌چيني هستيد... شما مگر به کجا وصليد؟...»
در نهايت...
مشخص نيست پناهيان‌ چه نقشي براي خود قائل است و چه دستاوردي از ميزان بالاي ادعاهايش درباره سياسيون اصلاح‌طلب و مسئولان دارند اما هر چه باشد آنچه در ذهن دارد نبايد بدون سند بر زبان جاري ‌کند. چندي پيش که عليرضا پناهيان برادر احمدپناهيان نيز گفته بود: « روي کره مريخ، يک استاني است که درآن دکل نفتي قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها براي خودشان آب شيرين‌کن دارند و روستاهاي اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بي‌آبي هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاري مي‌بستم و مي‌گفتم که هر روز بايد بروي براي اين مردم، آب بياوري؟» اصولگرايان غافل هستند که برنامه‌ريزي پناهيان‌ها براي حذف رقيب به ضرر جريان اصولگرايي است واعتمادها به اين جريان ديگر به‌شدت کاهش پيدا مي‌کند. به‌نظر مي‌رسد بزرگان جريان اصولگرايي دستور سکوت پناهيان‌ها تا انتخابات 1400 را صادر کنند تا بيش از اين به جريان اصولگرايي ضربه وارد نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: