کد خبر: ۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تیغ زنی خانم بازیگر از ملی پوش و «من وتو » در خیابان های تهران!
به‌تازگی گزارشی در خبر ورزشی منتشر شده که در آن ادعا شده یکی از بازیگران معروف، مبلغ 50 هزار دلار را از یک فوتبالیست معروف دریافت کرده و به رابطه خودش با او پایان داده است.

به‌تازگی گزارشی در خبر ورزشی منتشر شده که در آن ادعا شده یکی از بازیگران معروف، مبلغ 50 هزار دلار را از یک فوتبالیست معروف دریافت کرده و به رابطه خودش با او پایان داده است. هرچند نامی از این بازیگر و فوتبالیست در گزارش نیامده اما بسیاری از کاربران درباره نام این بازیگر و فوتبالیست به گمانه‌زنی پرداختند. همچنین در این گزارش ادعا شده است خانم بازیگر که هر بار با هزینه آقای فوتبالیست به خارج می‌رفته، از او این مبلغ را گرفته و رابطه را خاتمه داده است و حالا آقای فوتبالیست دستش به جایی بند نیست!
 
 
اعتراف صدام درباره ایرانی‌ها
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن از یک اعتراف جالب صدام صحبت می‌شود. دکتر انوشه روان شناس معروف در فضای مجازی می‌گوید پادشاه سابق کویت در کتاب خاطراتش نوشته وقتی جنگ ایران و عراق تمام شد، ما برای قدردانی از صدام جشنی برپا کردیم. موقعی که خواستم برگردم کشورم، به صدام گفتم کاش در جشنی که در کویت برایتان می‌گیریم شما هم بیایید که صدام گفت آن جا خانه ماست به‌زودی می‌آییم. همین شد و هفت ماه بعد صدام به کویت حمله کرد. خبرنگاری فرانسوی از او پرسید: «شما چرا در طول یک سال و هفت ماه جنگ کویت، یک ساعت لباس نظامی نپوشیدی اما در طول هشت سال جنگ با ایران همیشه لباس نظامی داشتید؟» که صدام می‌گوید: «در طول جنگ با کویت یک مرد هم روبه رویم ندیدم اما در جنگ با ایران جز مرد کسی را مقابلم ندیدم.»
 
 
مجازات انتشار بی‌اجازه پی‌دی‌اف کتاب‌ها
«امیدوارم باعث شه از این کار غیرقانونی جلوگیری بشه». در سال‌های اخیر یکی از مشکلات بازار نشر، انتشار بی‌اجازه نسخه pdf کتاب‌ها در فضای مجازی بوده است که باعث تضییع حقوق مولفان و ناشران می‌شود. در شبکه‌های اجتماعی برگه حکمی منتشر شده که بر اساس آن صاحب امتیاز یک وبسایت به خاطر مشارکت در انتشار هفت عنوان کتاب در فضای مجازی مجرم شناخته و برایش مجازات تعیین شده است. بر این اساس، فرد مذکور به پرداخت مبلغ 467 میلیون تومان غرامت و همچنین سه سال حبس محکوم شده است. کاربری نوشت: «واقعا امیدوارم جلوی این کار گرفته بشه چون همین جوری صنعت نشر ما ضعیفه، دیگه این جوری از بین می‌ره». کاربر دیگری نوشت: «خوبه ما استفاده‌کنندگان هم رعایت کنیم و وقتی نسخه مجاز کتاب‌ها هست، از نسخه‌ غیرمجازشون استفاده نکنیم.»
 
 
رکورد حوادث ناشی از کار
«جان آدمی چه بی‌ارزش شده!» آماری به‌تازگی درباره کارگران در فضای مجازی منتشر شده که پربازخورد بوده است. بر اساس این آمار فقط در 9 ماه اول امسال به دلیل حوادث ناشی از کار 1300 کارگر جان‌شان را از دست داده‌اند. مهم‌ترین علل موجود برای مرگ بالای کارگران که حدود چهار برابر متوسط جهانی است، ندادن آموزش صحیح به کارگران، نبود وسایل بهداشتی و ایمنی در محل کار و نبود نظارت کامل در کارگاه‌ها اعلام شده است. نکته بد ماجرا آن‌جاست که امسال این تعداد حوادث ناشی از کار در تمام 10 سال اخیر، بی‌سابقه بوده است. کاربری در این باره نوشت: « نمی‌فهمم چرا باید این قدر واسه جون آدم‌ها ارزش کمی قائل باشیم که اجازه بدیم این عزیزان به‌راحتی جون‌شون رو از دست بدن و یک خانواده آسیب ببینن.»
 
 
بازیکنی که تحملش تمام شد
«این یه آبروریزیه برای پرتغالی‌ها». همواره در این سال‌ها حین برگزاری مسابقات ورزشی، معضل شعارهای نژادپرستانه بین تماشاگران وجود داشته است. در تازه‌ترین اتفاقی که برای یکی از بازیکنان پورتو افتاده و ویدئوی آن در فضای مجازی پربازدید بوده است، «موسی مارگا» حین مسابقه با تیم گیمارش توسط هواداران این تیم هدف توهین و پرتاب اشیای خارجی قرار می‌گیرد و این بازیکن وسط بازی، از بازی کردن دست می‌کشد. او تقاضای تعویض می‌کند اما بازیکنان و کادر فنی پورتو، اصرار دارند او در زمین بماند. نکته عجیب آن‌جاست که داور بازی هم به جای دفاع از او در مقابل حملات هواداران به او به‌خاطر کارش، کارت زرد می‌دهد. این بازیکن در پایان این بازی گفته: «من داشتم از رنگ پوستم دفاع می‌کردم. امیدوارم هرگز شما را دوباره در یک زمین فوتبال نبینم، شما مایه ننگ هستید.»
 
 
واکنش ها به خبرنگار تلویزیون آن ور آبی
«ما از شبکه من و تو بدمون میاد». ویدئویی به‌تازگی از یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما منتشر شده است که او در خیابان‌های تهران در نقش خبرنگار شبکه من و تو ظاهر می‌شود تا واکنش‌های مردم را در آستانه انتخابات ببیند. واکنش‌های مردم درباره حضور او جالب است. خیلی‌ها تا اسم «من و تو» را از زبان خبرنگار می‌شنوند می‌گویند ما از این شبکه دروغگو بدمان می‌آید و حاضر به مصاحبه نمی‌شویم. بعضی هم در واکنش به این که خبرنگار ازشان می‌خواهد از ناامیدی و رای ندادن حرف بزنند می‌گویند ما اصلا حاضر نیستیم چنین حرفی بزنیم. اگر مشکلی هم باشد بین خودمان حل خواهیم کرد و نیاز به صحبت با شما نیست. کاربری نوشت: «خیلی ساده‌انگارانه است که فکر کنیم این شبکه‌های معاند خیر ما رو می‌خوان ولی این گزارش خیلی عمق نداشت.»
نام:
ایمیل:
* نظر: