کد خبر: ۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
به هر بهانه سعي مي‌کنند تا نامش مطرح شود و ادعاي آن را دارند که محمود احمدي نژاد بار ديگر به قدرت بازخواهد گشت. اکنون مدت‌هاست که خبري از او نيست پس برنامه جديدي دارند تا نام او را بازگردانند.

آرمان ملي: به هر بهانه سعي مي‌کنند تا نامش مطرح شود و ادعاي آن را دارند که محمود احمدي نژاد بار ديگر به قدرت بازخواهد گشت. اکنون مدت‌هاست که خبري از او نيست پس برنامه جديدي دارند تا نام او را بازگردانند. اگرچه احمدي‌نژاد در دوران رياست‌جمهوري‌اش چندبار در تمرينات تيم ملي با هدايت علي دايي حضور يافته بود، اما 10 فروردين 1388 بعد از شکست تيم ملي مقابل عربستان در تصميمي عجيب شهريار، از هدايت تيم ملي برکنار شد. دايي بعد از اين تصميم با حضور روي خط تلفن برنامه نود صراحتا اعلام کرد که رئيس‌جمهوري دستور داده برکنارش کنند، اما علي‌آبادي، رئيس وقت سازمان تربيت بدني اين امر را تکذيب کرد. 4‌ سال بعد، اما علي‌آبادي با پايان رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد صراحتا اعلام کرد او براي برکناري دايي دستور داده بود و باعث شد اسطوره فوتبال ايران در مهرماه 92 اين جملات را بيان کند: «همه ديديد بعد از چند‌سال حرف‌هاي من درست از آب درآمد. من در برنامه 90 هم گفتم که علي‌آبادي من را به تيم ملي آورد و فدراسيون در اين‌خصوص کاره‌اي نبود. احمدي‌نژاد من را از تيم ملي برکنار کرد و حالا بعد از چند سال، گذشت زمان همه چيز را نشان داد.» حالا با گذشت 10‌سال از اتفاقات آن روز‌ها به نظر مي‌رسد دايي هنوز از احمدي‌نژاد دلخور است و حتي حاضر نمي‌شود در يک پرواز 5/1 ساعته در صندلي‌اي که متعلق به خودش است، همنشين او شود.
ادامه کدورت‌ها
ديروز بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به اتفاقات رخ داده در زمان سرمربيگري علي دايي در تيم ملي، به ذکر خاطره‌اي پرداخت. حسين کاظمي گفت: بين دو نيمه بازي ايران و عربستان بود. ما يک بر صفر پيش بوديم که رئيس‌جمهور وقت (محمود احمدي‌نژاد) مي‌خواست به رختکن تيم ملي بيايد ولي علي دايي اجازه نداد. دايي گفت تمرکز بازيکنان بهم مي‌خورد. بازيکن پيشين تيم ملي تاکيد کرد: در نهايت بازي را با نتيجه 2 بر يک باختيم و همان شب علي دايي عوض شد (برکنار شد). همه چيز مربوط به اتفاقات بين دو نيمه بود. اسفند 97 علي دايي در پاسخ به اين سوال که طي يک دو روز گذشته خبري منتشر شد مبني بر اينکه شما در پرواز بازگشت از جم به تهران همراه آقاي احمدي‌نژاد بوديد که نخواستيد با او رو در رو شويد و حتي صندلي خود را تغيير داديد. داستان چه بود؟ گفت: خبر اين موضوع را خواندم. نوشته بودند من به خاطر کينه‌اي که از آقاي احمدي‌نژاد داشتم نخواستيم با او رودررو شوم اما مي‌خواهم بگويم من از هيچ‌کس کينه ندارم. شايد از برخي رفتارها و برخي افراد خوشم نيايد اما از آنها کينه به دل نمي‌گيريم. هميشه گفته‌ام در زماني که سرمربي تيم ملي بودم صلاحم اين بوده که چنين فردي (محمود احمدي‌نژاد) من را از تيم ملي کنار بگذارد و هميشه هم گفته‌ام مردم همه چيز را بهتر متوجه مي‌شوند. من واقعاً دوست نداشتم با او (محمود احمدي‌نژاد) رودررو شوم. نه او و نه هيچ سياستمدار ديگري. هيچ وقت نمي‌بينيد که علي دايي چيزي از او بخواهد. دلم نمي‌خواست اصلا ايشان (محمود احمدي نژاد) را ببينم. وي در واکنش به اينکه پس به همين خاطر صندلي خود را تغيير داديد تا با آقاي احمدي‌نژاد رودررو نشويد؟ توضيح داد: بله به همين خاطر است. متأسفانه افکار ايشان (محمود احمدي نژاد) با افکار من فرسنگ‌ها فاصله دارد. عقايدي که ايشان دارند من قبول ندارم و اصلا از نظر فکري به هم نزديک نيستيم پس بايد کنار هم مي‌نشستيم که درباره چه موضوعي صحبت کنيم؟ هميشه سعي کرده‌ام شعار ندهم و اهل عمل باشم. و به همين خاطر از کساني که فقط شعار مي‌دهند و فقط مي‌خواهند باشد خوشم نمي‌آيد. به همين خاطر لزومي نديدم با ايشان (محمود احمدي‌نژاد) رودررو شوم که سلام و عليک کنم. طي اين مدت سياستمداران زيادي هم بودند که من اصلا با آنها رودررو نشدم. گاهي اوقات با برخي از سياستمداران در جايي بوديم که فکر مي‌کردم من پيش آنها مي‌روم و سلام و عليک مي‌کنم اما اين کار را نکردم. واقعا هم علاقه‌اي ندارم درباره اين مسائل صحبت کنم و فکر و ذهنم را درگير آنها کنم. عملکرد همه ما را مردم قضاوت مي‌کنند چرا که آنها بهترين قاضي هستند. ايشان (محمود احمدي نژاد) براي خودشان محترم است اما من کاري به اين مسائل ندارم چون آدم سياسي نيستم و به اين مسائل فکر نمي‌کنم که يک سال و يا دو سال ديگر پست و مقامي داشته باشم فقط مي‌خواهم در آرامش در کنار مردم باشم.
نام:
ایمیل:
* نظر: