کد خبر: ۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
زلاتان ابراهیموویچ ، ستاره سوئدی، در صفحه اینستاگرام خود از تیم جدیدش رو نمایی کرد. به گزارش «ورزش سه»، چندی پیش قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه لس آنجلس گلکسی به اتمام رسید؛ موضوعی که باعث شد بسیاری تیم‌های مطرح اروپایی به دنبال جذب این ستاره 38 ساله باشند.

زلاتان ابراهیموویچ ، ستاره سوئدی، در صفحه اینستاگرام خود از تیم جدیدش رو نمایی کرد.
به گزارش «ورزش سه»، چندی پیش قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه لس آنجلس گلکسی به اتمام رسید؛ موضوعی که باعث شد بسیاری تیم‌های مطرح اروپایی به دنبال جذب این ستاره 38 ساله باشند. همچنین از تیم‌هایی نظیر میلان و ناپولی به عنوان مقصد‌های احتمال زلاتان ابراهیموویچ یاد شده بود.
شایعات بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به فوتبال اروپا تنها منتهی به حضور این ستاره در سری آ نمی‌شد. بعد از این که ژوزه مورینیو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت، شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به لیگ برتر نیز مطرح شد چرا که زلاتان بازیکن مورد علاقه این سرمربی پرتغالی به حساب می‌آید. مورینیو اما دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که با وجود هری کین به مهاجم دیگری در این پست نیاز ندارد تا به شایعات پیرامون حضور او در این تیم لندنی پایان داده شود.
 زلاتان اما دقایقی پیش در یک غافلگیری بزرگ از تیم جدید خود رونمایی کرد و تمام پیش بینی‌ها درباره آینده خود و حضور دوباره اش در سطح اول فوتبال اروپا را نقش بر آب کرد. این ستاره سوئدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به باشگاه همربی سوئد پیوسته است. این باشگاه سوئدی در سال 1915 در استکهلم تاسیس شده و تا به حال تنها سه بار قهرمان جام حذفی سوئد شده است. این باشگاه همچنین فصل گذشته را با رتبه سوم در لیگ برتر سوئد به اتمام رسانده بود.
با این وجود اما هنوز باشگاه همربی واکنش رسمی نسبت به این موضوع نشان نداده است. الکس پرشاگان ،مدیر رسانه ای همربی، دقایقی پیش مصاحبه‌ای در این باره انجام داد و گفت: «زلاتان هنوز به ما ملحق نشده است. اگر او قراردادی با همربی امضا کند قطعا در سایت باشگاه این موضوع اطلاع رسانی می‌شود.»
 زلاتان کار خود را در فوتبال از همین کشور سوئد و باشگاه مالمو آغاز کرده بود و پس از درخشش در این تیم راهی سطح اول فوتبال اروپا شده بود و حالا هم به نظر می‌رسد که در صورت بازگشت به سوئد قصد دارد فوتبالش را در این کشور نیز پایان دهد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: