نسخه چاپی
این تحقیق که روز سهشنبه منتشر شد نشان داد این مسئله موجب شکاف در دستاوردهای تحصیلی میان دانشآموزان اقلیت و دانش آموزان سفیدپوست شده است.
در این تحقیق از صدها میلیون نمره حاصل از آزمونهای استاندارد شده در مدارس عمومی آمریکا از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۶ استفاده شده است. شان ریردون، در دانشکده آموزش دانشگاه استنفورد، مسئول انجام این تحقیق سراسری است.
نتایج این تحقیق موجب تقویت مطالعات قبلی شد مبنی بر این که فقر مرتبط با جداسازی تحصیلی موجب شکاف تحصیلی میان اقلیتها و سفیدپوستان در دستاوردهای علمی در آمریکا شده است.
دانشآموزان آفریقایی-آمریکایی و نیز اتباع اسپانیاییتبار معمولا در آزمونهای استاندارد نمرات کمتری از دانشآموزان سفیدپوست میگیرند.